Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін товару Належної якості можливі, якщо: - товар не використовувався; - збережено його товарний вигляд, споживчі властивості; - з моменту придбання товару пройшло не більше 14 днів; - товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер +380639534343 або зверніться в меседжер (Viber/ Telegram) за цим номером та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 5-ти робочих днів. У разі повернення/обміну товарів належної якості (без браку), витрати на доставку та комісію за переказ грошей оплачує Покупець. Повернення товару Неналежної якості. Згідно ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак: а) він взагалі не може бути усунутий; б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів; в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі. Процедура повернення товару Неналежної якості: -зателефонуйте на номер +380639534343 або зверніться в меседжер (Viber/ Telegram) за цим номером та повідомте про намір повернути оплачений товар; -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; -після отримання товару протягом 5-ти робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. У разі коли причиною повернення або заміни стала Неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе наша компанія. Поверненя товару здійснюється на відділення Нової пошти №139 м. Одеса або за адресою: Одеська обл., Овідіопольський р-н, вул. Набережна, 11, смт. Таїрове.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.